ثبت اطلاعات ۲ میلیون و ۲۶۶ هزار نفر از ۲ هزار و ۸۹۷ دستگاه اجرایی در سامانه «پاکنا»

بیت عفری با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات ۲ میلیون و ۲۶۶ هزار نفر از ۲ هزار و ۸۹۷ دستگاه اجرایی در سامانه «پاکنا» ثبت شده است، گفت: در سامانه «حقوق و مزایا» موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه هم آمار چهار هزار و ۷۲۸ دستگاه را داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سعید بیت عفری، معاون فنی و حسابرسی اقتصادی دیوان محاسبات کشور شب گذشته (پنجشنبه 4 آذر) در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما در این باره که چرا اطلاعات کارکنان دیوان محاسبات در سامانه «پاکنا» (پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری) به طور کامل بارگذاری نشده است؟ گفت: از سال 1397 اطلاعاتمان را تا پایان سال 1399 ثبت کردیم و در سال 1400 هم امور مالی و اپراتورهایی که این اطلاعات را وارد کرده بودند به علت اختلال در سامانه، این کار انجام نشد که در نهایت در هشت ماه امسال, همه اطلاعات دیوان محاسبات نیز ثبت شد.

 

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات باید الگو و پیشرو باشد و پیگیر سایر دستگاه های اجرایی برای ثبت اطلاعاتشان نیز هستیم، گفت: تاکنون اطلاعات 2 میلیون و 266 هزار نفر از 2 هزار و 897 دستگاه اجرایی در سامانه «پاکنا» ثبت شده است.

 

وی با بیان اینکه در سامانه «حقوق و مزایا» موضوع ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه هم آمار چهار هزار و 728 دستگاه را داریم و میزان ثبت اطلاعات آن ها را رصد کردیم، اضافه کرد: سازمان امور اداری و استخدامی به جای این بحث ها و همچنین ما باید در پی این باشیم که ضعف های سامانه ها را برطرف کنیم.

کد خبر 1120358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha