اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۹۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۹۱ فقره سرقت و دستگیری ۴۸ سارق درسطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «دلاور القاصی مهر» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همچنین یکی از اولویت های اصلی ماموریت پلیس، بحث پیشگیری از جرایم و کشف سرقت ها و دستگیری سارقان است که این امر باعث جلب رضايتمندي شهروندان و نا امن کردن محيط براي سارقان بوده است.

 

فرمانده انتظامی استان  ایلام افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و تشدید اقدامات کنترلی و با استفاده از طرح های مختلف انتظامی - اجتماعی و همچنین همکاری خوب مردم، در طول یک هفته گذشته 91 فقره سرقت کشف و 48 نفر سارق نیز دستگیر شدند.

 

وی تصریح کرد: از دیگر نتایج این طرح مقتدرانه پلیسی کشف 56 قبضه  سلاح جنگي، 84 عدد فشنگ جنگي، دستگیری21 سوداگر مرگ و کشف بیش از 3 کیلوگرم مواد مخدر بوده است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهمان دستگير شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: تمام تلاش پلیس استان ارتقاء احساس امنيت و آرامش در جامعه است و در این راه نیازمند مشارکت عمومی است.

 

وی هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: نيروهاي پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند.

کد خبر 1120370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha