توافق در مساله برجام تنها با لغو تمام تحریم‌های علیه ایران اسلامی است

حجت اسلام مطیعی گفت: هر گونه توافقی در مساله برجام تنها در صورت لغو تمام تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت اسلام «مرتضی مطیعی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان به مذاکرات پیش رو در روز هشتم آذر  اشاره داشت وگفت: رویکرد دولت سیزدهم در خصوص برجام مذاکراتی نتیجه‌محور به سود کشور است.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان  با تأکید براینکه هر گونه توافقی در مساله برجام تنها در صورت لغو تمام تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی صورت می‌گیرد ادامه داد: تیم مذاکرات جدید دولت سیزدهم، مذاکره را برای نتیجه در برنامه دارد نه مذاکره برای مذاکره، لذا باید گفت روند جدید به نفع کشور و مردم خواهد بود.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت دو دانشمند هسته‌ای کشورمان و با بیان اینکه ایران اسلامی کشور فخری زاده‌ها و شهریاری‌ها است که با تفکر بسیجی خواب را از چشم دشمنان ما به خصوص اسرائیلی‌ها گرفتند، اظهارداشت: ایران اسلامی شاید در زمینه امکانات به اندازه کشورهای پیشرفته نباشد اما دارای نخبگانی مانند شهیدان شهریاری و فخری‌زاده ها است که خدمات و فداکاری‌هایشان راه پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف را هموار ساخته است.

 

حجت اسلام مطیعی با بیان اینکه این شهدا الگوی دینداری هستند،اضافه کرد: فداکاری چنین شهدایی باعث شد تا انقلاب اسلامی ما در مسیر پیشرفت قرار گیرد و امروز بسیجیان جوان ما باید این عزیزان را الگوی خود قرار دهند.

 

امام جمعه سمنان ضمن تبریک پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری  در خصوص تاثیر حضور بسیج بر قدرت نظام جمهوری اسلامی  اظهارداشت : بسیجیان همواره در میدان خدمت‌رسانی پیشگام باشند و در جنگ‌های سخت و نرم برای دفاع از جمهوری اسلامی ایفای نقش کنند.

 

وی تصریح کرد: بسیجیان همواره در حوزه‌های مختلف مانند اقتصادی و سایبری در راه خدا جهاد می‌کنند و این جهاد باید رو به پیشرفت و رویش حرکت کند.

کد خبر 1120425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha