ترویج فرهنگ بسیجی راهکار حفظ انقلاب اسلامی است

امام جمعه سنندج گفت: ترویج ‌و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی راهکار حفظ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که در قرآن کریم از آن یاد شده است، اظهار کرد: جامعه بدون تفکر بسیجی و اتحاد و همدلی به توسعه نمی‌رسد چرا که اتحاد و انسجام و خرکت بسیجی‌وار مردم این ملت بود که در طول دوران انقلاب ما را در برابر کشورهای دنیا پیروز گردانده است.

 

 

وی افزود: ملت ایران با تکیه بر تفکر بسیج و حرکت وحدت‌آفرین بسیجیان توانست بلوک غرب و شرق را به زانو درآورد و طعم تلخ شکست را به آنها بچشاند.

 

 

امام جمعه سنندج خاطر نشان کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی می‌تواند راهکار موثری برای حفظ انقلاب اسلامی باشد.

 

 

ماموستا رستمی با بیان اینکه حضور استاندار کردستان در جمع نمازگزاران مسجد جامع سنندج در نخستین روزهای کاریش بیانگر شایستگی‌های ایشان است، اعلام کرد: مساجد ‌و نماز جمعه دانشگاهی براب شناخت مسئولان از مردم و درک شرایط آنان است، اضافه کرد: زمانی‌که مسئولان بین مردم حضور می‌یابند با شرایط و مشکلات جامعه آشنا شده ‌ برای رفع آنها برنامه‌های بهتری خواهند داشت.

 

 

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در سنندج

 

فرمانده سپاه ناحیه سنندج نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج از بسیج بعنوان حلقه اتصال بین مردم  و دستگاههای اجرایی یاد کرد و گفت: بسیجی تربیت یافته مکتب پیامبر اکرم و قرآن کریم است که تنها متعلق به دوران کنونی نیست.

 

سرهنگ حسن عسگری اعلام کرد: در استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج اقدامات گسترده‌ای توسط بسیج انجام شده است که انجام فعالیت‌های گسترده برای مقابله با کرونا در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه بخشی از اقدامات انجام شده است.

 

وی برگزاری یکصد یادواره شهدا از سال گذشته تاکنون، اعزام تیم‌های پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به روستاها، انجام خدمات تخصصی دندانپزشکی به صورت رایگان در محله منفصل شهری نایسر سنندج و برپایی بیمارستان صحرایی با حضور پزشکانی از تهران، اصفهان و خوزستان برای ویزیت رایگان از دیگر اقدامات انجام شده توسط سپاه سنندج است.

 

وی آبرسانی به روستاها، مرمت مساجد، ساخت خانه‌های عالم و احداث مسکن برلی مددجویان کمیته امداد را از دیگر خدمات انجام شده توسط سپاه سنندج برشمرد.

 

 

 

کد خبر 1120436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha