گلایه خانواده‌های شهدا از رواج برخی هنجارشکنی‌ها / دستگاه قضا اقدام انقلابی انجام دهد

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه خانواده‌های معظم شهدا و مومنین از رواج برخی هنجارشکنی‌های فرهنگی در شهرستان آستارا ناراحت بوده و گلایه‌مند هستند، گفت: دادستانی و دادگستری برای مقابله باعاملان ناهنجاری‌ها اقدام انقلابی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«ناصر صالحی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان یاد و خاطره آیت‌الله شهید حسن مدرس را گرامیداشت و با تبریک روز مجلس، گفت: نمایندگان مجلس نباید نماینده برخی افراد، جریان و حزب خاص باشند بلکه باید نماینده مردم بوده و برای مردم کار کنند.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قبال مردم، افزود: افرادی که در دوره تبلیغات انتخاباتی برای گرفتن رای از مردم گلوی خود را پاره می‌کردند، الان نیز باید همان گلو را برای دادخواهی مردم پاره کنند.

 

وی با بیان‌اینکه عرضه مواد مخدر و کشف حجاب به مشکل جدی تبدیل شده است، تصریح‌کرد: این ناهنجاری‌های اجتماعی غیر قابل چشم‌پوشی است.

 

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه این مشکلات با پشت میز نشینی و در ساعت ۱۴ کارت زدن برطرف نمی‌شود، گفت: باید دستگاه قضا با جدیت و انقلابی برای برخورد با این ناهنجاری‌ها وارد شود.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به فروش برخی اقلام غیر فرهنگی در محوطه بازار ساحلی اشاره کرد و افزود: فروش این اقلام غیر فرهنگی زیببنده شهرستان با فرهنگ آستارا نیست و اگر مسئولان، معضلات فرهنگی را نمی‌بینند نابینا هستند و اگر مشاهده می‌کنند و عکس‌العمل نشان نمی‌دهند، به نظام، خانواده‌های معظم شهدا و مردم خیانت می‌کنند.

 

وی با بیان‌اینکه خانواده‌های معظم شهدا و مومنین از رواج برخی هنجارشکنی‌های فرهنگی در شهرستان آستارا ناراحت بوده و گلایه‌مند هستند، تصریح‌کرد: دادستانی و دادگستری برای مقابله باعاملان ناهنجاری‌ها اقدام انقلابی انجام دهد.

 

حجت‌الاسلام صالحی، سقط جنین را از مشکلات گریبانگیر جامعه برشمرد و ادامه داد: طبق اطلاعات و آمار موجود، سقط جنین حدود ۲۳ برابر کرونا تلفات جانی دارد.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا اضافه‌کرد: سالانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار سقط جنین در کشورما، برازنده این کشور اسلامی نیست.

 

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه بهانه‌های والدین همچون ما دختر نمی‌خواستیم یا میل به داشتن پسر نداشتیم یا تمایل به داشتن فرزند دیگر نداریم و به ناچار سقط جنین کردیم، تکلیف شرعی در قبال کشتار جنین را از دوش والدین بر نمی‌دارد،خاطرنشان‌کرد: برابر آمار موجود، فقط یک درصد سقط جنین با لحاظ توصیه‌های پزشکی انجام می‌شود و بقیه به طور کامل غیر قانونی و در اصل، کشتار جنین سالم است و در چنین شرایطی چگونه انتظار داریم بلا نازل نشود.

کد خبر 1120446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha