نباید صدای یاس و ناامیدی از مدیران شنیده شود/ استفاده از نخبگان برای توسعه استان

 خاندوزی گفت: از جمع مدیران استان نباید صدای یاس و ناامیدی بیاید بلکه باید ندای مشارکت طلبی و توسعه برای نخبگانی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیداحسان خاندوزی» عصر امروز (جمعه ۵ آذر) در جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: در خصوص احیای خلیج گرگان گفتگوهایی شده و با همکاری سازمان بنادر و قرار گاه اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: مسئله بدهی های گاز به ترکمنستان و گمرک و توجه به وام های خصوصی و دولتی در وزارتخانه در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

وی با اشاره به نا رضایتی جامعه به وضع موجود، گفت:  باید از این فضا استفاده فرصت گونه ای صورت گیرد. 

 

خاندوزی خاطرنشان کرد: عملکرد گذشته نشان می دهد ما ظرفیت بیشتری داریم، اگر از ٨٠ درصد ظرفیت های خودمان محدود کنیم
حتما به یک نظام اداری فلج تبدیل می شویم.

 

وی گفت: اگر می خواهیم از ۵ آذر درس بگیریم و دستاوردی داشته باشد باید بدانیم بسیج در جنگ های متعارف ما حضوری فعال داشته است.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: ما چاره ای نداریم که در جنگ اقتصادی هم شاهد تحول باشیم و از  همه ظرفیت‌های فکری مشورتی مالی و نظارتی را استفاده کنیم. 

 

وی گفت: اگر بخواهیم گلستان را تبدیل به پایلوت کنیم باید از مردم و سرمایه های اجتماعی و نخبگانی که نوعی احساس قهر و جدایی دارند استفاده شود تا بفهمند در اعمال سیاست ها نقشی دارند.

 

خاندوزی گفت: با این اقدام آرام آرام استان تبدیل به تغییر دادن رفته و  آن وقت خواهیم فهمید این افراد تبدیل به نیروهای فعال می شوند.

 

وی افزود: از جمع مدیران استان نباید صدای یاس و تا امیدی بیاید بلکه باید ندای مشارکت طلبی و توسعه برای نخبگانی داشته باشیم.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: احیای شورای فقهی با رئیس بانک مرکزی صحبت شده تا  احیا شود، مسئله وام کشاورزان را پیگیری خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: امروز تعامل و همکاری و وزارت اقتصاد وجود دارد.

کد خبر 1120475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha