کانون های مساجد روزنه امید بچه های روستاهاست/ پیوست فرهنگی برای بخش اقتصادی

حججی به تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهر و روستاها گفت: این مراکز روزنه امید بچه های روستاها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مجید حججی« در همایش طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری« کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران اظهارداشت: استعداد و پتانسیل خوبی در حوزه فرهنگ و هنر مساجد قرار گرفته و زمینه سرمایه گذاری در این عرصه فراهم و بازدهی خوبی خواهد داشت.

فرماندار تیران و کرون افزود: کانون های مساجد روزنه امید بچه های روستاها است و باید از این ظرفیت و فرصت برای ارائه خدمات بهره گرفت و می تواند مثل کانون امام حسن مجتبی(ع) مراکز دیگر نیز در سطح ملی بدرخشند.

 

وی به آمادگی مدیریت شهرستان برای حمایت از کانون های مساجد اشاره کرد و اذعان داشت: طرح های فرهنگی و هنری و راه اندازی کاروان خدمات فرهنگی و کتابخوانی مورد حمایت است.

حججی به مدیریت شهری نیز توصیه کرد تا از فعالیت های فرهنگی بازدید و اقدامات آنان را مورد حمایت قرار دهد.

 

*پیش بینی پیوست فرهنگی برای بخش اقتصادی

 

وی به اقتصاد فعال و پویای این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی پیوست فرهنگی برای بخش اقتصادی پیش بینی شده و اجرایی می شود.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: در حال حاضر توسعه بخش کشاورزی با استفاده از روش های نوین و مکانیزه و گلخانه ای اقتصاد منطقه را متحول و بیکاری را کاهش داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی بسته های حمایتی برای درآمد پایدار و پیوست نگاری اقتصادی برای موسسات و دیگر نهادهای فرهنگی را از جلوه های امیدواری و رونق کار در این عرصه بیان کرد.

ارائه گزارش و بیان فرصت ها و تهدیدهای کارآفرینی اجتماعی و اقتصادی زنان و تجلیل از مادران و بانوان کارآفرین و فعال اجتماعی در این همایش انجام شد.

کد خبر 1120497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha