تکریم جانبازان، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وظیفه همگانی است

شعبانی گفت: جانبازان، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ملت سربلند ایران را سربلند کردند و تجلیل از مقام بسیج و بسیجیان در کنار دلاورمردی های رزمندگان، شهدا و جانبازان وظیفه ای است که برعهده تک تک ما نهاده شدتا در ادامه راه این انقلاب استوارتر باشیم.

«مجید رضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در هفته بسیج امسال در کنار برنامه های مختلف روشنگری دیدار با جانبازان و دیدار با بسیجیان ادارات و نهادها را در دستور کار قرار دادیم تا ضمن تکریم جانبازان و بسیجیان از تلاش های بی وقفه این بزرگواران تجلیل شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلا افزود: جانبازان در کنار شهدا و همه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با بخشش بخشی از وجود خود، سربلندی و اقتدار را بریا نظام به ارمغان آورند و همه ما مدیون این شجاعت و ایثار آنان هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول سال های مختلفی که از انقلاب اسلامی ایران گذشته است، دشمن همواره در پی دشمنی و تفرقه افکنی در جامعه اسلامی ما بوده است و مردم ما همچنان مثل همیشه سرافراز ایستادگی کردند و در دوران 8 سال دفاع مقدس همین مردم جانانه ایستادند تا ایران اسلامی حفظ شود.

شعبانی گفت: امروز هم در سالگرد تشکل بسیج سازندگی به فرمان امام راحل بار دیگر مردم نشان دادند که همچون همیشه پای انقلاب، ولایت، رهبری و ارزش ها ایستاده اند و هیچ گاه از ارزش های انقلاب دست نخواهند کشید.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلا یادآور شد: مردم ما سرمایه های بزرگ انسانی هستند که همواره در صحنه های مختلف حاضر بودند و امروز قدردانی و تجلیل از مقام بسیج و بسیجیان در کنار دلاورمردی های رزمندگان، شهدا و جانبازان وظیفه ای است که برعهده تک تک ما نهاده شده است تا در ادامه راه این انقلاب استوارتر از همیشه گام برداریم.

وی افزود: در هفته بسیج امسال در کنار دیدار با بسیجیان با حضور در مرکز توانبخشی امام علی ( ع ) جانبازان قطع نخاعی؛ با یادگاران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردیم تا قسمتی از دین خود را به این شهدای زنده ادا کنیم.

کد خبر 1120506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha