خدمت به مردم مایه امیدواری در جامعه است/ بازدید از کانون روستایی

ریزانه با اشاره به سفارش لقمان حکیم برای انتخاب خوب برای زندگی گفت: دل های مردم بهترین مکان برای زندگی و خدمت به خلق مایه امیدواری در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «جلال ریزانه« در سفر به تیران و کرون و بازدید از کانون فرهنگی و هنری شهدای عزیزآباد در روستای عزیزآباد این شهرستان، سفارش لقمان حکیم به فرزندانش برای انتخاب بهترین غذا، مکان استراحت و زندگی اشاره کرد و اظهارداشت: انسان در هنگام اوج گرسنگی هر غذایی را بهترین آن می داند و با لذت می خورد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: خستگی جسم برای استراحت هر کجایی را بهترین محل میکند و اگر افراد در اوج کار و تلاش به بستر خواب بروند حتی بدترین مکان هم برای آنان اجر و جایگاه بلندی دارد.

 

وی به بهترین مکان برای زندگی بر اساس این توصیه اشاره و خاطرنشان کرد: دل های مردم بهترین مکان برای زندگی و خدمت به خلق مایه امیدواری در جامعه است و مدیران مسئول کانون ها مثل دیگر افراد خدمت گذار با کسب محبت می توانند در دلها جای پیدا کنند.

ریزانه همکاری تیم اجرایی کانون با مدیر مسئول و همچنین مسئولان محلی را فرصتی برای خدمت به جامعه و رفع نیازها بیان کرد و اذعان داشت: ستاد فهما نیز برای کانون های فعال بسته های حمایتی دارد.

 

وی یادآورشد: کانون فرهنگی و هنری عزیز آباد یکی از مراکز فعال روستایی این شهرستان است.

 

بازدید از کانون روستایی توسط معاون ستاد فهما

 

جلال ریزانه با اعضای این کانون و دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا دیدار کرد و قول مساعد نیز ارائه و از مسئولان محلی خواست تا با تیم اجرایی این کانون همکاری همیشگی داشته باشند.

کانون فرهنگی و هنری روستای عزیز آباد از مراکز فعال روستایی است که سهم بالایی از امتیازات فهما را داشته و با وجود بضاعت اندک با کانون های شهری رقابت می کند.

استعدادهای بسیاری در بین اعضای این کانون نهفته که امکان رشد و پیشرفت آنان باید فراهم شود.

کد خبر 1120507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha