فاصله بین مردم و نظام ما را از آرمان های انقلاب جدا می کند

خاندوزی با اشاره به بروز برخی تغییرات در ارکان اداره و سیاست جامعه اظهار داشت:‌ اگر دچار انحراف و دوری از آرمان های مطلوب شدیم به دلیل‌ فاصله افتادن میان مردم و دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیداحسان خاندوزی» شامگاه (جمعه ۵ آذر) در یادمان شهدای پنجم آذر ۱۳۵۷ و روز ملی گرگان در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان گفت: اهتمام همه ما مسئولان این است تا  مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را سریعتر برطرف کنیم و انشالله با  همراهی مردم و تلاش دولت در آغاز سال آینده شاهد بهبود وضعیت کشور باشیم.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: دولت و مجلس به دنبال تغییر رویکردهای گذشته و رسیدن به روش مناسب برای مدیریت به خصوص در بخش اقتصادی هستند.

 

وی اظهارداشت: مطالبه رهبر معظم انقلاب تحول جدی در همه امور است و بر همین اساس رییس جمهوری هم تحول نسبت به دولت های گذشته را پیگیری را می کند.

 

خاندوزی گفت: بسیاری از ظرفیت های خفته و افسرده که در گذشته امکان اثرگذاری و بروز استعداد نداشتند باید به میدان آمده و در اداره مملکت نقش آفرینی کنند.

 

وی بیان کرد: امیدواریم  قدرت را به مردم برگردانیم که اگر این اتفاق بیفتد امکان اشتباه مسئولان به حداقل ممکن خواهد رسید.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به واقعه پنجم آذر گرگان اظهار امیدواری کرد: به فضل این شهدا بارقه های امید تغییر و تحولاتی ر کشور ایجا شود.

 

کد خبر 1120515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha