دستگاه های اجرایی زمین مازادشان را در اختیار طرح ملی جهش مسکن قرار دهند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تقاضای ۳۵ هزار نفر ثبت نام کننده در طرح ملی جهش مسکن بررسی شده و واجدین شرایط انتخاب شده اند،گفت: دستگاه های اجرایی زمین مازادشان را در اختیار طرح ملی جهش مسکن قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مدرس خیابانی» در آیین کلنگ زنی ساخت 500 واحد مسکونی پرسنل ناجا در جمع خبرنگاران بیان داشت: نخستین واحدهای مسکونی طرح ملی جهش مسکن استان در قالب ساخت 500 واحد مسکونی پرسنل ناجا در استان آغاز شد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه از نیروهای بومی در ساخت پروژه های طرح ملی جهش مسکن استان استفاده می شود، یادآور شد: طرح ملی جهش مسکن یک انقلاب را در جهت اشتغال استان ایجاد خواهد کرد.

 

خیابانی با اشاره به اینکه سهمیه سیستان و بلوچستان در طرح جهش مسکن طی چهار سال 280 هزار واحد مسکونی است، تصریح کرد: 52 هزار نفر در طرح ملی جهش مسکن ثبت نام کرده اند که  تقاضای 35 هزار نفر ثبت نام کننده در این طرح بررسی شده و واجدین شرایط انتخاب شده اند.

 

وی افزود: راه و شهرسازی به تنهایی نمی تواند طرح ملی جهش مسکن را در استان اجرایی کند و باید از ظرفیت ادارات استفاده شود.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان جزء 5 استان برتر در طزح ملی جهش  مسکن است، ادامه داد: دستگاه های اجرایی زمین مازادشان را در اختیار طرح ملی جهش مسکن قرار دهند.

کد خبر 1120518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha