ورزشکاران سیستان و بلوچستان ظرف ۶ ماه گذشته ۷۴ مدال را کسب کرده اند

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانیال شه بخش به نماد و یک سمبل در کشور تبدیل شده است، گفت: ورزشکاران سیستان و بلوچستان ظرف ۶ ماه ۷۴ مدال را کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «ادهم کرد» در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی سیستان و بلوچستان بیان داشت:  با توجه به فقدان حامی مالی و عدم باشگاه های مناسب و عدم قرارداد با ورزشکاران و مربیان، واقعا ورزشکاران ما با دست خالی در مسابقات ملی و بین المللی شاهکار کرده اند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان باید همگان در استان برای توسعه ورزش کمک کنند، ادامه داد: افتخار می کنم در حوزه ورزش رتبه بالاتر از  دهم را در کشور داریم.

 

کرد به کسب 52 مدار در استعدادهای برتر اشاره کرد و یادآور شد: در توسعه ورزش همگانی در تیپ خودمان سه سال متوالی دوم شده ایم و نیز در عرصه ورزشی روستایی و عشایری رتبه اول را کسب کرده ایم.  

 

وی با بیان اینکه با ایجاد178 زمین چمن مصنوعی رتبه اول را در کشور داریم، افزود:  عنوان رتبه اول تجهیز خانه های ورزشی با داشتن  ۳۸۰ خانه، به استان سیستان وبلوچستان اختصاص دارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به حضور دانیال شه بخش در المپیک اشاره کرد و گفت: اولین مدال رسمی بوکس  جمهوری اسلامی ایران را بعد از 86سال در سبک وزن دانیال شه بخش کسب کرد. 

 

کرد ادامه داد:  دانیال شه بخش به نماد و یک سمبل در کشور تبدیل شد زیرا که این ورزشکار از یک استان محروم  توانست پرچم کشورمان را در مسابقات بین المللی به اهتزاز درآورد.

 

 وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در حوزه ستاد ساماندهی جوانان  رتبه سوم را در  کشور دارد، افزود: در  سال 93  تنها سه تا سمن داشته ایم اما امروز  با افتخار می گوییم که این رقم به 206 سمن رسیده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: ورزشکاران سیستان و بلوچستان ظرف 6 ماه 74 مدال را کسب کرده اند.

کد خبر 1120559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha