اهداء تجهیزات هوشمند سازی به ۱۸ مدرسه شیروان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان، از اهدای تجهیزات هوشمند سازی به ۱۸ مدرسه شهرستان شیروان با کمک بنیاد علمی قلم چی خبر داد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: تجهیزات هوشمندسازی ۱۸ مدرسه با کمک بنیاد علمی قلم چی که  ۵۰ درصد از این موسسه و ۵۰ درصد دیگر توسط آموزشگاه ها تهیه شده، به مدیران مدارس اهداء شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: هوشمند سازی یکی از اولویت های تجهیزاتی مدارس است که نقش موثری در تسهیل مراحل یادگیری و کیفیت بخشی به سیستم آموزشی در مدارس دارد.

 

شجاعی اضافه کرد: تاكنون، 104 مدرسه این شهرستان در قالب 205 كلاس درس هوشمندسازی شده است.

 

وی عنوان کرد: در مدارس هوشمند، اجرای تمامی فرآیندها و برنامه های آموزشی و مدیریتی بر اساس نظام آموزشی ( پژوهش محور) با بكارگیری جدیدترین فناوری های نوین علمی، از جمله تدریس در كلاس به صورت رایانه ای و چینش صندلی ها به صورت كارگاهی اجرا می شود.

 

شجاعی با بیان اینكه این شهرستان از لحاظ علمی بسیار پیشرفت كرده است، تصریح کرد: در همین راستا اگر رتبه های كنكور و المپیادهای علمی را در سال های گذشته مرور كنیم متوجه خواهیم شد كه دانش آموزان در روستاهای مرزی همواره پیشتازان علمی كشور بوده اند و این اتفاق مباركی برای نظام جمهوری اسلامی است.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان افزود: استعدادهای بسیار زیادی در مدارس نهفته است كه با افزایش روحیه خودباوری و اعتماد به نفس می توانند با شناسایی اهداف و دنبال كردن برنامه های علمی، سبب ارتقای كیفیت زندگی بشر و تقویت بعد امید به زندگی در جوامع بشری باشند.

 

در حال حاضر 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

کد خبر 1120584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha