گفتمان های دینی در مدارس ابهر برگزار می شود

حجت الاسلام بهبودی از راه اندازی گفتمان های دینی در مدارس شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این گفتمان ها با حضور مبلغان دینی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس به مدت دو سال موجب ایجاد خسارات معنوی و دینی فروان به دانش آموزان از جمله کاهش برنامه های تربیتی در مدارس و عدم حضور مبلغین و مربیان تربیتی در مدارس شد.

 

حجت الاسلام علیرضا بهبودی با بیان اینکه با توجه به اینکه امر تربیت باید زیر نظر یک مربی وارسته، متعهد، دلسوز و دغدغه مند و به صورت چهره به چهره انجام شود، افزود: طبیعتا این خلا باعث محروم شدن دانش آموزان از این فضا شد.

 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی این است که جهت جبران این کمبود اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی نماید که اخیرا با تشکیل جلسه ای مشترک با حضور معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر مقرر شد که گفتمان‌های دینی با حضور مبلغین و مبلغات در مدارس برگزار شود.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان ادامه داد: خوشبختانه با همکاری آموزش و پرورش ابهر، حدود 20 مدرسه تاکنون برای اجرای این برنامه اعلام آمادگی کردند.

 

حجت الاسلام بهبودی با اشاره به اینکه فراخوانی برای جذب مبلغین و مبلغات در این برنامه انجام شده است، گفت: طلاب و اساتید دینی به صورت جهادی وارد صحنه شده و در برنامه های توجیهی شرکت کردند.

 

این مسئول افزود: این برنامه از اول آذر آغاز به کار کرده و امیدواریم در طول سال اجرا شود که البته این امر بستگی به حمایت‌های نهادهای مربوط دارد.

 

وی در ادامه گفت: در حال حاضر 20 مدرسه به مدت 110 ساعت برای مقطع متوسطه دوم برای هرماه پیش بینی شده است که در صورت حمایت و استقبال در سایر مقاطع نیز قابل اجراست.

کد خبر 1120626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha