دولت سیزدهم بهترین فرصت برای خدمت رسانی است

حیدری، دولت سیزدهم را بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: می‌طلبد با وحدت و وفاق لازم تهدیدها را به فرصتی برای خدمت‌رسانی تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» در گردهمایی تحکیم وحدت و وفاق استانی که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: پذیرفتن مسئولیت در دولت سیزدهم به معنای رفتن به اردوی جهادی برای ایجاد تحول است که می‌طلبد در این مسیر با فاصله‌گرفتن از مسائل حاشیه‌ای گام‌های بلندی برای خدمت به مردم برداشت.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری، خدمت جهادی را از مهمترین بندهای عهدنامه دولت سیزدهم با مردم برشمرد و گفت: قانون گرایی، پاسخگویی، شفافیت، انضباط مالی، گروه گشایی با محوریت وحدت، فسادستیزی، خدمت بی منت به مردم، توجه به نیازهای اولویت دار مردم و الزام علمی به نظام جمهوری اسلامی از دیگر بندهای این عهدنامه است.

 

وی با تاکید بر توسعه ارتباط دولتمردان با آحاد مردم جامعه، تصریح کرد: شایسته‌سالاری خدمت گزاران، رعایت کرامت مردم، تولید محوری و حمایت از کالای ایرانی، تعامل با رسانه‌های گروهی، بهره گیری از صاحب نظران و نخبگان از دیگر بندهای عهدنامه دولت سیزدهم با مردم به شمار می‌رود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وام‌دار و منت‌دار هیچ گروه سیاسی نیستم، اظهار داشت: برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم با تمامی اقشار تعامل سازنده خواهم داشت.

 

وی، خروج چهارمحال و بختیاری از بن بست را امری ضروری دانست و گفت: در همین راستا با بخش خصوصی تعامل برقرار می شود و تلاش می شود تا با جذب سرمایه گذار زمینه رشد و توسعه استان فراهم شود.

 

حیدری خاطرنشان کرد: کشور ما در جنگ اقتصادی قرار دارد که توجه به فرصت و ظرفیت‌های داخلی می‌تواند ما را در این جنگ پیروز کند.

 

کد خبر 1120638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha