شرایط مناسبی برای تقویت وحدت در چهارمحال و بختیاری شکل گرفته است

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه با شکل‌گیری دولت سیزدهم و تعیین استاندار جدید، شرایط مناسبی برای تقویت وحدت در استان فراهم شده است، گفت: این وحدت و هم‌افزایی می‌تواند خدمت‌رسانی به مردم را شتاب بخشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» در گردهمایی تحکیم وحدت و وفاق استانی که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: گروه‌ های مختلف با هم افزایی و وحدت می توانند در خروج استان از مشکلات نقش موثری ایفا کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد گردهمایی وفاق و وحدت در استان را اقدام نمونه ‌ای در تاریخ استان دانست و گفت: این استان نخبگان، مومنان و استعداد و ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توان با استفاده از آن زمینه حرکت رو به رشد استان را فراهم کرد.

 

امام جمعه شهرکرد پرهیز از سلایق شخصی و تک‌روی‌ها را عامل مهمی در حفظ وحدت استان دانست و گفت: حال که وحدت خوبی در استان شکل گرفته می‌توان به رفع فقر، بهبود معیشت و رفع سایر مشکلات استان امیدوار بود و تلاش کرد.

 

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه مردم این استان لایق خدمت هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استاندار جدید فردی خوشنام و دارای لیاقت است که در منصب‌های دیگر نیز عملکرد مطلوبی داشته است و می تواند زمینه خدمت رسانی به مردم را به بهترین شکل ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت ارزشی و در خط امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا گام برمی دارد، تصریح کرد: این دولت خود را موظف به حضور در صحنه برای برون رفت از مشکلات و چالش‌ها می‌داند.  

 

کد خبر 1120645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha