وقتی همه فعالان مسجدی عضو گروه جهادی می شوند/ از تعمیر و بازسازی پارک روستا تا حضور در دل بحران

پارک روستای ناصرآباد بخش جغین شهرستان رودان به همت گروه جهادی قرارگاه شهید حسن راستین و پایگاه مقاومت بسیج سمانه و کانون فرهنگی هنری لقمان حکیم تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودان، اعضای گروه جهادی قرارگاه شهید حسن راستین با همکاری خواهران عضو پایگاه سمانه و کانون فرهنگی هنری لقمان حکیم در قالب رزمایش خدمت، کار جهادی خود را با تعمیر و بازسازی پارک روستای ناصرآباد آغاز کردند.

 

« مهدی راستی »، رئیس شورای اسلامی روستای ناصرآباد در این باره گفت: وسایل بازی پارک این روستا به دلیل فرسودگی قابل استفاده نبود که به همت گروه جهادی قرارگاه شهید حسن راستین با همکاری خواهران عضو پایگاه سمانه و کانون فرهنگی هنری لقمان حکیم در حال مرمت و بازسازی است.

 

وی افزود: جمعه های هر هفته بیش از 10 نفر از برادران و خواهران عضو گروه جهادی، پایگاه بسیج خواهران و کانون فرهنگی هنری در اجرای طرح تعمیر و بازسازی پارک روستای ناصرآباد مشارکت می کنند تا این فضای تفریحی و بازی و سرگرمی را برای ارائه خدمت به روستانشینان مهیا سازند.

 

رئیس شورای اسلامی روستای ناصرآباد عنوان کرد: این طرح با هدف ایمن سازی وسایل بازی و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، رسیدگی به درخواست اهالی و ارائه خدمت بهتر در حال اجراست.

 

 

وی هزینه مرمت و بازسازی پارک را دهیاری روستای تامین کرده است، اضافه کرد: خرید رنگ و لوازم مورد نیاز جوشکاری و تعمیر وسایل بازی از محل کمک های دهیاری بوده است.

 

« کریم رونما »، یکی دیگر از اعضای شورای ناصرآباد نیز ضمن قدردانی از مشارکت گروه جهادی و پایگاه خواهران و کانون فرهنگی هنری در تعمیر و بازسازی پارک روستا، گفت: گروه جهادی همواره در اجرای برنامه های عام المنفعه و رسیدگی به نیازمندان در کنار شورا و دهیاری بوده است که جای قدردانی دارد.

 

« مجید راستی »، مسئول گروه جهادی قرارگاه شهید حسن راستین ناصرآباد نیز گفت: این گروه ۱۳۹۳ سال تاسیس شد و تاکنون اعضای گروه در کار امدادرسانی زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان و پنج بار مشارکت در کارهای جهادی روستای مازغ مغیران بخش تخت شهرستان بندرعباس مشارکت داشته اند.

 

وی افزود: مشارکت در ساخت خانه عالم روستا، ضدعفونی اماکن عمومی و منازل افراد، تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی و بهداشتی و کنترل ورودی روستا در دوران شیوع کرونا ویروس از دیگر فعالیت های گروه جهادی قرارگاه شهید حسن راستین است. 

 

 

گروه جهادی قرارگاه شهید حسن راستین از گروه های فعال در سطح استان هرمزگان است و سابقه حضور در امدادرسانی زلزله کرمانشاه و خدمت رسانی به مناطق محروم استان هرمزگان را در کارنامه دارد.

 

گفتنی است، روستای ناصرآباد با هزار و600  نفر جمعیت در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز بخش جغین و ۷۰ کیلومتری مرکز شهرستان رودان قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1120686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha