فعالان کانون مشکات اسفراین مزار شهيد فخري زاده را عطرافشانی کردند

مزار دانشمند شهید، «محسن فخري زاده» از سوی جمعی از فعالان کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین در آستانه سالروز شهادت آن شهید والامقام، غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «زهرا براتی» مدير کانون فرهنگي و هنري مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) اسفراين گفت: در آستانه اولين سالروز شهادت «محسن فخري زاده» از دانشمندان هسته اي ایران اسلامی، چند تن از اعضاي کانون فرهنگي و هنري مشکات بر سر مزار اين شهيد گلگون کفن حاضر شدند.

 

وي اضافه کرد: فعالان اين کانون با حضور در مقبره الشهدای بارگاه شریف امامزاده صالح عليه السلام شهر تهران، ضمن غبارروبي و گلباران مزار اين شهيد بزرگوار و قرائت فاتحه به روح ملکوتي این شهید و قبور مطهر دیگر شهدای بی مانند هسته اي به خاک سپرده شده در این محل، ضمن گُل افشانی مزار شهدا به ساحت مقدسشان ادای احترام کردند.

 

براتي اضافه کرد: شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند و هر چه داریم از جانفشانی و ایثار شهدا داریم، شايسته است تا با يادآوري نام و ياد و خاطره آنان در اذهان، همواره مقام شامخ آن والامقامان تکريم شود و فرزندانمان را با نام و رشادت هاي آنان آشنا کنيم و فرهنگ شهادت نشر یابد.

 

گفتني است؛ شهيد «محسن  فخري زاده» از دانشمندان هسته ای کشور،  آذرماه سال ۱۳۹۹ در مسير جاده آبسرد دماوند، مورد هدف عناصر پليد تروريست قرار گرفت و به درجه رفيع شهادت نائل شد.

 

 

کد خبر 1120721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha