افتتاح بخش کودک و نوجوان کتابخانه مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد

طاهری گفت: بخش کودک و نوجوان کتابخانه مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و با حمایت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «محمدرضا مظاهری» در آیین افتتاحیه بخش کودک و نوجوان کتابخانه مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری با راه اندازی کتابخانه های مساجد کودکان، نوجوانان و جوانان زیادی را جذب مطالعه و مسجد کرده اند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تجهیز کامل کتابخانه های مساجد و در اختیار قرار دادن کتاب دلخواه به نسل جوان یکی از اهداف جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت مطالعه و مسجد شده است.

 

وی ابراز کرد: برای جذب بهتر و بیشتر کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی و حضور فعال در کتابخانه مساجد به وجود بخش های ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه های نیاز مبرم احساس می شود که به حول و قوه الهی این مهم در کتابخانه شهید مطهری مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد محقق شده است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه حجت الاسلام «محمدابراهیم حجت پناه» مسئول دبیرخانه کانون خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه میزان حضور کودکان و نوجوانان در این مسجد بسیار خوب است، افزود: همه اقدامات و فعالیت های اجرایی فرهنگی و هنری را در این مسجد حول محور کودکان و نوجوانان انجام می دهیم، چرا که آینده این مملکت در دستان همین کودکان و نوجوانان است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بخش کودک و نوجوان کتابخانه مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با حضور حجت الاسلام «محمدابراهیم حجت پناه» مسئول دبیرخانه کانون خدمت رضوی و مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و با حمایت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افتتاح شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد اظهار داشت: کتاب های بخش ویژه کودک و نوجوان کتابخانه شهید مطهری مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از محل کمک مالی امام جمعه شهرکرد، کتب اهدایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کمک های مردمی تامین شده است.

 

گفتنی است: کتابخانه شهید مطهری زیرمجموعه کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد تاسیس شده است.

 

خاطرنشان می شود: مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد به عنوان رابط فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شهرکرد در طرح ملی ایران قوی نیز فعالیت دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد در طرح ملی ایران قوی سال گذشته ۱۵ هزار و ۸۵۵ امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کرده و به عنوان حائز شرایط احراز رواق کتاب از سوی ستاد فهمای کشور معرفی شده است.

 

کد خبر 1120759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha