کشف یک میلیارد ریال وسایل گرمایشی قاچاق در طبس

فرمانده انتظامی طبس از کشف یک میلیارد ریال وسایل گرمایشی خارجی قاچاق در بازرسي از يك كاميون در این شهرستان خبرداد و گفت: در اين رابطه ۲ متهم دستگير شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «فاضل مریمی» امروز (۶ آبان) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مأموران ايست و بازرسي ديهوك شهرستان طبس دراجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا وارز، هنگام کنترل خودروهاي عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسي بيشتر متوقف کردند.

 

وي بيان داشت: مأموران پس ازهماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از كاميون انواع وسايل گرمايشي خارجي قاچاق كشف كردند كه ارزش ريالي كالاي قاچاق كشف شده بنا بر نظريه كارشناسان مربوطه بالغ بر يك ميليارد ريال برآورد شد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان طبس افزود: ماموران در اين رابطه يك خودرو توقيف و 2 متهم دستگير كردند كه متهمان دستگير شده با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

 

سرهنگ مريمي خاطر نشان كرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگري نیز در سطح جامعه مي شود كه بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله ای در این حوزه همواره يکي از اولويت هاي مهم پليس به شمار مي رود.

 

 

 

کد خبر 1120803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha