گردهمایی بسیجیان روستای راوه«پیروان خط ولایت» برگزار شد

به همت کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای و همزمان با هفته بسیج گردهمایی بسیجیان روستای راوه با عنوان «پیروان خط ولایت» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد مهدی جعفری» در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: هفته بسیج یادآور ایثار، از خودگذشتگی و ولایتمداری دلیرمردان و شیر زنان ایران اسلامی است که گوش به فرمان رهبر و ولی امر خود در صحنه حاضر شده و افتخاری بزرگ آفریدند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای، مسجد صاحب الزمان(عج)، افزود: بسیج مظهر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و از ابتدای تشکیل تا کنون همواره در صحنه حضور فعال داشته و افتخار آفریده است.

 

وی ضمن بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی و بسیج عمومی به فرمان امام برای مقابله با تهاجم دشمنان بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی از کوچک و بزرگ در این کارزار حضور یافته و با تاسی از فرهنگ عاشورا و اقتدا به شهدای دشت کربلا حماسه ای عظیم آفریدند.

 

جعفری بر آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با فرهنگ بسیجی و ایثار و شهادت تاکید کرد و ادامه داد: نسل جوان و نوجوان جامعه ما باید با مطالعه سیره و منش شهدا و همچنین وقایع دوران دفاع مقدس در مسیر ارزش های دینی و اسلامی حرکت کرده و راه بسیج را ادامه دهند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای، مسجد صاحب الزمان(عج) با اشاره به آیه ۴ سوره مبارکه صف، گفت: در این آیه آمده است که «خدا آن مؤمنان را که در راه او در صف جهاد با کافران، مانند بنیان و سدّی آهنین همدست و پایدارند بسیار دوست می‌دارد» و رزمندگان اسلام نیز در بربر دشمن تا بن دندان مسلح همچون سدی آهنین ایستادگی کردند.

 

در این مراسم که با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام و کانون فرهنگی شهدای هسته‌ای  روستای راوه و با حضور گسترده اهالی روستا و جوانان و نوجوانان برگزار شد، جمعی از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و فعالیت های نیروهای بسیجی در آن دوران پرداختند.

کد خبر 1120839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha