لزوم فرهنگ سازی طرح هادی روستایی/ مقاوم سازی مسکن اولویت قرار گیرد

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مقاوم سازی مسکن در اولویت برنامه ها قرار گیرد گفت: اجرای طرح هادی روستایی فرهنگ سازی شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز (شنبه، ۶ آذر ) در دیدار مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با وی در مصلی رشت اظهار کرد: حساب ۱۰۰ از یادگارهای به یادمانی امام راحل است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حساب ۱۰۰ امام (ره) بر آمده از دل انقلاب اسلامی است گفت: اجرای طرح هادی روستایی و مقاوم سازی یک امری ضروری محسوب می‌شود.‌

 

وی اذعان کرد: اجرای طرح هادی تحول در مناطق روستایی را در بر دارد و این امر موجب ارائه خدمات بهتر در روستاها می‌شود.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه در اجرای طرح‌های هادی روستایی فرهنگ‌سازی شود، تصریح کرد: نیاز است فرهنگ سازی برای اجرای طرح‌های هادی در روستاها توسط بنیاد مسکن صورت گیرد.

 

آیت الله فلاحتی رفتار اخلاق مدارانه در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مسکن را اثرگذار دانست و اضافه کرد: توجه به اولویت‌ها در مقاوم سازی مسکن باید مد نظر باشد ضمن اینکه تا پروژه‌ای را به اتمام نرساندید طرح جدید را آغاز نکنید.

 

وی با تاکید براینکه تمام مدیران باید پاسخگو و در میان مردم باشند، خاطرنشان کرد: جامعه براساس منطق و عقلانیت با بهره گیری از مدیران خوش فهم، متدین و دست پاک درست می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت فعال شدن گروه حقوقی بنیاد مسکن تاکید کرد و افزود: گروه حقوقی با اجرای آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها باید بتواند در وقت مناسب مشکلات را برطرف کند.

 

آیت الله فلاحتی همگرایی میان مدیران در اجرای طرح‌ها و جذب سرمایه‌گذار در گیلان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: طرح تسهیل در اعطای وام مقاوم سازی و احداث مسکن بسیار عالی است و آن را عملیاتی کنید زیرا این امر موجب می شود مردم از روح و روان آرامی برخوردار شوند.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه نظارت بر هزینه‌کرد ساخت و سازها صورت گیرد تصریح کرد: در احداث مسکن به معنای واقعی باید مقاوم سازی انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن باید فرهنگ سازی شده و به منظور کوچک سازی مسکن در قالب انبوه سازی را در دستور کار خود قرار دهد، اظهار کرد: کوچک سازی مسکن در قالب انبوه سازی آثار مطلوب اقتصادی برای جامعه دارد.

کد خبر 1120864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha