استان ایلام در کرونا در وضعیت خوبی قرار دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه در حال حاضر استان ایلام در کرونا در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: هرگونه ورود و خروج از مرز مهران بدون ارائه تست منفی کرونا ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «الیاس فتاحی» روز شنبه در جلسه ستاد کرونا در ایلام، اظهار کرد: خوشبختانه استان در وضعیت خوبی قرار دارد، با توجه با سویه ی جدید کرونا در آفریقای جنوبی، باید مراقب باشیم چرا که احتمال پیک ششم در کشور ما نیز وجود دارد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر بررسی دقیق وضعیت دانش آموزان مبتلا به کرونا تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس، واکسیناسیون دانش آموزان نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس دارد.

 

وی تصریح کرد: واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال پیگیری، سیستم گرمایشی مدارس بررسی و برای رفع اشکال آنان اقدام شود.

 

فتاحی با اشاره به تعطیلی مرز مهران برای مبتلایان به ویروس کرونا گفت: هرگونه ورود و خروج از مرز مهران بدون ارائه تست منفی کرونا ممنوع است.

 

وی گفت: هر جا که جامعه و استان به حضور بسیجیان نیاز داشت چه در بحث سیل، زلزله، آتش سوزی، و چه در بحث کرونا شاهد حضور آنها بودیم/ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی انصافا یک طرح موفق و خوب در کل کشور و استان بود.

 

معاون استاندار ایلام  خاطرنشان کرد: نقض قانون از هیچ کس پذیرفته نیست، ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی که ابلاغ شده یا می شود باید رعایت شود، اقناع مردم به واکسن زدن همچنان در دستور کار ستادها قرار بگیرد 

کد خبر 1120893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha