۱۲۰ بسته‌ لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان توزیع شد

قنبری گفت: ۱۲۰ بسته لوزام‌التحریر بین ‌دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم شهرستان آستارا توزیع شد.

«بهزاد قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: به مناسبت هفته بسیج،۱۲۰ بسته لوزام‌التحریر بین ‌دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم شهرستان آستارا توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه ارزش هر بسته یک میلیون ریال بود، افزود: بسته‌های لوزام‌ التحریر در مجموع به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان توزیع گردید.

 

وی تصریح‌کرد: هر کدام از بسته‌ها شامل دفتر، دفترچه، مداد، خودکار، مداد رنگی و سایر اقلام آموزشی بودند که توسط گروه‌های جهادی، خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج تهیه شده بود.

 

قنبری با اشاره به اینکه در قالب توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بسته‌های معیشتی و حمایتی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان آستارا توزیع شد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مجموعه سپاه و بسیج در کنار مردم بوده و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار می‌گیرند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان‌کرد: سپاه ناحیه آستارا با همکاری حوزه‌ها، پایگاه‌ها، کانون‌های اقشاری بسیج و ادارات و نهادها ۷۵ ویژه برنامه شاخص بصیرتی، فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان برگزار کرد.

 

 

کد خبر 1120905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha