تجلیل از  «نورمحمد محمدی قائم» جانباز و ایثارگر جنگ تحمیلی

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: همزمان با هفته بسیج، از «نورمحمد محمدی قائم» جانباز و ایثارگر هشت سال جنگ تحمیلی در مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: به مناسبت هفته بسیج برای ارج نهادن به «نور محمد محمدی قائم» شاعر ایثارگر و جانباز هشت سال جنگ تحمیلی با اهداء لوح تقدیرهایی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشگر پاسدار «حسین سلامی» به نمایندگی از ناحیه مقاومت بسیج و همچنین لوح سپاس دیگری با امضاء حجت الاسلام «حسین تکمیلی» امام جمعه به همراه بسته های فرهنگی کتاب به رسم یادبود تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهداء، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

 

عباسپور عنوان کرد: همچنین طی مراسمی از  کتابدار و کتاب خوانان جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان روستای حسین آباد تجلیل به عمل آمد که در این مراسم «زهره همتی» دبیر طرح‌های ملی کتابخوانی و «زهره بابایی» کارشناس امور هنری تجلیل شد.

 

وی ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوان را یکی از ارزشمندترین میراث بشری و بزرگترین ابزار جهت گسترش دانش دانست.

 

 

 

کد خبر 1120911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha