رصد شبانه روزی اراذل و اوباش در فضای مجازی و حقیقی توسط پلیس

نجفی با بیان اینکه پلیس اجازه ی عرض اندام به اراذل و اوباش در هیچ جایی استان ایلام را نخواهد داد، گفت: پلیس با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به  اینکه نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع می کند، اظهار کرد: به هیچ وجه اجازه  عرض اندام را به هیچ یک از ارادل و اوباش در هیچ جایی از استان و فضای مجازی را نخواهد داد.

 

سرهنگ « حسین نجفی» افزود: هرکسی به هر نحوی بخواهد بین مردم ایجاد مزاحمت و یا عرض اندام کند، بلافاصله با برخورد قاطع نیروی انتظامی مواجه خواهد بود.

 

وی از آمادگی کامل نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: روسای کلانتری ها و پاسگاهها در تمام مناطق استان فعال و آماده هستند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام افزود: ممکن است که خارج از چشم پلیس جرم هایی اتفاق بیفتد ولی در کمترین زمان ممکن در بحث کشف و دستگیری آن اقدام خواهیم کرد و پلیس با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: از همه  مردم، رسانه ها و همه دلسوزان انتظار داریم، چنانچه به نوعی اطلاعاتی را دارند و می تواند پلیس را در هر زمینه ای  یاری کنند، اطلاع رسانی کنند، هر چند پلیس بصورت شبانه و روزی آماده خدمت است  اما نقطه ای ممکن است در رصد پلیس نباشد که با همکاری مردم و رسانه ها می توانیم در کمتر از ۲۴ ساعت علیه مجرمان اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

کد خبر 1120921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha