اهدای جهیزیه به ۲۲ نوعروس در آستارا

تسلی‌نیا از اهدای جهیزیه به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال به ۲۲ نوعروس در شهرستان آستارا خبر داد.

«بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، به ۲۲ نوعروس کم بضاعت شهرستان آستارا جهیزیه اهدا شده است.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه جهیزیه‌های اهدا شده به نوعروسان شامل اقلام ضروری تشکیل یک زندگی مشترک از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و فرش بود، افزود: ارزش جهیزیه اهدایی به نوعروسان ۲ میلیارد و ۵۴۴ میلیون و ۹۶۲ هزار ریال است.

 

وی تصریح‌کرد: هزینه خرید اقلام جهیزیه نوعروسان از منابع دولتی و کمک‌های خیرین شهرستان آستارا تامین شد.

 

تسلی‌نیا گفت: این کمک جهیزیه‌ها با هدف فراهم‌سازی بستر ازدواج آسان برای جوانان تامین و اهدا شد.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا به اهمیت ازدواج در دین اسلام و تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و افزود: ۳۴ زوج تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) آستارا برای آغاز زندگی مشترک نیاز به جهیزیه دارند و در این خصوص نیازمند حمایت خیران هستیم.

 

وی تصریح‌کرد: ۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال برای خرید جهیزیه برای این تعداد نوعروس لازم است و امیدوارم خیرین و مردم نوع دوست آستارا با قلب مهربان خود در تغییر سرنوشت دیگران سهیم باشند و کمیته امداد امام خمینی(ره) هم پذیرای هدایای نقدی و غیرنقدی آنها در تامین جهیزیه است.

 

تسلی‌نیا گفت: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹ آماده کمک های نقدی خیرین است و آن تعداد از خیرینی که می‌خواهند به صورت غیرنقدی کمک کنند می‌توانند اقلام تهیه کرده را به اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا واقع در بلوار بسیج تحویل دهند.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: چهار هزار خانوار با جمعیت ۹ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا هستند که تمامی خانوارها شناسایی شده و با تحقیقات محلی مستحق کمک و یاری شما همشهریان گرامی می‌باشند.

کد خبر 1120925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha