این هفته؛ برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت

اعضای هیئت دولت به اتفاق رئیس‌جمهور ۱۰ آذر در صحن مجلس حضور می‌یابند تا نشست مشترک مجلس و دولت برای بررسی مسائل مختلف و همگرایی دو قوه مجریه و مقننه در موضوعات مختلف برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به مناسبت ۱۰ آذر، سالروز شهادت شهید مدرس که روز مجلس نامگذاری شده است، مجلس شورای اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده تا مردم با دستاورد‌های مهم مجلس یازدهم آشنا شوند. در همین زمینه روز یکشنبه ۷ آذر، رئیس قوه قضاییه و اعضای شورای عالی قضائی کشور در صحن مجلس شورای اسلامی نشست مشترکی را با نمایندگان برگزار خواهند کرد که می‌تواند به همگرایی بیشتر دو قوه بینجامد.

 

اعضای هیئت دولت به اتفاق رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در صحن مجلس حضور می‌یابند تا نشست مشترک مجلس و دولت برای بررسی مسائل مختلف و همگرایی دو قوه مجریه و مقننه در موضوعات مختلف برگزار شود. همچنین در هفته پیش رو رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در ویژه برنامه‌های زنده این شبکه که از محل بهارستان پخش می‌شود، حضور یافته و به ارائه اقدامات کمیسیون‌های خود می‌پردازند.

 

بنابراین گزارش، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی نیز هفته آینده در نشست خبری، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خواهد بود.همچنین رییس مجلس به شهرستان کاشمر، محل آرامگاه شهید مدرس سفری خواهد داشت و در این شهر ویژه برنامه‌ای به مناسبت روز مجلس و گرامیداشت یاد شهید مدرس برگزار خواهد شد که مهمان ویژه آن رئیس مجلس خواهد بود.

کد خبر 1120951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha