پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به سرمایه‌گذاران/ از فعالیت‌های تولیدی در گیلان حمایت می‌شود

رنجکش با تاکید بر اینکه تسهیلات سرمایه در گردش به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود گفت: استانداری گیلان با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک با بانک‌های عامل استان از فعالیت‌های تولیدی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «یونس رنجکش» شامگاه شنبه( 6 آذر) در گفت‌وگوی خبری در پاسخ به این پرسش که برای حمایت از تولیدکنندگان چه سازوکارهایی در گیلان تدوین و اجرا می‌شود اظهار داشت: دولت برای حمایت از سرمایه گذاران برنامه‌های خوبی دارد و متعاقبا استانداری‌ها هم پیگیر این امر هستند.

 

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان ابراز داشت: برای بحث سرمایه در گردش تسهیلات مختلفی جهت حمایت از سرمایه‌گذاران پیش‌بینی شده است که اگر در بخش کشاورزی و صنعتی باشد سرمایه‌گذاران می‌توانند درخواست‌های خود را به جهاد کشاورزی و صنایع استان گیلان ارائه بدهند.

 

رنجکش با بیان اینکه در ادارات کل بر اساس اعتبارات پیش‌بینی شده می‌توان به سرمایه‌گذاران تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت کرد اظهار داشت: امکان دارد سرمایه‌گذاران در مشاغل مختلفی مشغول به کار باشد و در همین راستا با تفاهم‌نامه‌های مشترکی که با برخی از بانک‌های عامل داریم می‌توانیم از آنان حمایت کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از تفاهم‌نامه‌هایی که حوزه امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان در همین ارتباط دارد با بانک صادرات منعقد شده و به امضاء استاندار گیلان هم رسیده است بنابراین می‌توانیم به سرمایه‌گذاران از این محل در راستای پیگیری فعالیت‌های تولیدی تسهیلات پرداخت کنیم.

 

کد خبر 1121003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha