کتابخانه های مساجد محلی برای رشد فکری و معنوی جوانان محسوب می شوند

طاهری گفت: کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد محلی برای رشد فکری و معنوی نوجوانان، جوانان و اعضای کانون های مساجد محسوب می شوند.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد محلی برای رشد فکری و معنوی نوجوانان، جوانان و اعضای کانون های مساجد محسوب می شوند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در ادامه رویکرد کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد را توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عنوان کرد.

 

وی افزود: کتاب در کنار ارتباط میان فرهنگی، ارتباطات میان نسلی را هم تقویت می کند و فرصتی فراهم می کند که در زمانه کنونی که نیازمند خود آگاهی هستیم به جامعه فرهنگی هنری کمک کند.

 

طاهری با اشاره به اینکه کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد محلی برای رشد فکری و معنوی نوجوانان، جوانان و اعضای کانون های مساجد است، گفت: کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال حاضر به یکی از پر رونق ترین کانون های فرهنگ ترویج مطالعه تبدیل شده اند.

 

وی با بیان اینکه مطالعه و کتابخوانی زیربنای علم و دانش، دانایی، فرهنگ و هنر کشور است، اظهار کرد: گام دوم انقلاب اسلامی ورود به مرحله خودسازی، جامعه ‌پردازی و تمدن‌ سازی است که این خود نیازمند توسعه فرهنگ، دانش و دانایی است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با اشاره به کتابخانه شهید مطهری مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد گفت: این کتابخانه با دارا بودن کتاب های متنوع به محلی برای حضور گسترده جوانان و نوجوانان تبدیل شده است.

 

طاهری به افتتاح بخش کودک کتابخانه شهید مطهری مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد اشاره کرد و گفت: این بخش با حضور حجت الاسلام «محمدابراهیم حجت پناه» مسئول دبیرخانه کانون خدمت رضوی و مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و با حمایت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افتتاح شد.

 

وی ابراز کرد: کتاب های بخش ویژه کودک و نوجوان کتابخانه شهید مطهری مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از محل کمک مالی امام جمعه شهرکرد، کتب اهدایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کمک های مردمی تامین شده است.

 

کد خبر 1121029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha