دشمنان با ترور نمی‌توانند جوانان ما را از انقلاب و نظام دلسرد کنند

حجت‌الاسلام بیرم‌وند با بیان اینکه ترور، چهره ننگین دشمنان را آشکارتر می‌کند گفت: دشمنان با ترور نمی‌توانند جوانان ما را از انقلاب و نظام دلسرد کنند بلکه این اقدام جوانان را بیدارتر و هوشیارتر خواهد کرد.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: شهید فخری‌زاده دانشمندی فرهیخته، انقلابی، متدین و مؤمن بود که خدمات بسیار زیادی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه داد و پس از شهادت نیز گمنامی این شهید گرانقدر برای مردم مشخص شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک با بیان اينکه شهید فخری‌زاده یکی از نخبگان بزرگ هسته‌ای و علمی کشورمان بود افزود: کشورهای ظالم علیه مردم ایران به ویژه نخبگان فرهنگی، علمی، سیاسی و نظامی، هجمه وارد می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون، دشمن به دنبال این بوده که این انقلاب را تضعیف و نابود کند ادامه داد: امروز دشمن وقتی می‌بیند که نمی‌تواند با جنگ سخت ما را شکست دهد، از طریق ترور وارد می‌شود و بارها شاهد بوده‌ایم که علما، بزرگان و نخبگان ما را ترور و شهید کرده‌ا‌ند.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند با بیان اینکه دشمنان برای فروپاشی نظام ما کمر همت بسته‌اند و با انجام ترور، چهره ننگین آنها آشکارتر می‌شود تصریح کرد: دشمنان با ترور نمی‌توانند جوانان ما را از انقلاب و نظام دلسرد کنند بلکه این اقدام جوانان را بیدارتر و هوشیارتر خواهد کرد.

 

کد خبر 1121068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha