اصفهان به بهترین رنگ‌بندی کرونا در سه ماه اخیر رسید

عقدک گفت: استان اصفهان به بهترین رنگ‌بندی همه‌گیری کووید-۱۹ در سه ماه اخیر تاکنون رسید و در زمان حاضر پنج شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

«پژمان عقدکـ» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به آمار ارائه شده از روند شیوع این بیماری در اصفهان شاهد وضعیت خوبی هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت:  استان اصفهان به بهترین رنگ‌بندی همه‌گیری کووید-۱۹ در سه ماه اخیر تاکنون رسید و در زمان حاضر پنج شهرستان در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارند.

وی در ادامه افزود: امروز ششم آذر، هیچ شهرستان قرمز (بسیار پرخطر) یا نارنجی (پرخطر) در استان وجود ندارد و تعداد شهرستان‌های آبی (کم‌خطر) به پنج رسید درحالی‌که در هفته گذشته فقط یک شهرستان، آبی بود.

عقدک خاطرنشان کرد: شهرستان‌های آبی استان خور و بیابانک، برخوار، بویین میاندشت، دهاقان و تیران و کرون هستند. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود:  پوشش واکسیناسیون نوبت اول در استان اصفهان ۷۸.۱۶ درصد و نوبت دوم را نزدیک به ۶۴ درصد است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان اصفهان شاهد موج ششم بیماری کرونا نیستیم، تصریح کرد: چنانچه روند شیوع بیماری با همکاری مردم و واکسیناسیون در شرایط کنونی ادامه دار باشد شرایط بهتری را نیز تجربه خواهیم کرد.

کد خبر 1121089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha