مسئولان آستارایی به دیدار خانواده شهید طایفه حیدری رفتند

مسئولان، اعضای کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) و بسیجیان پایگاه شهید قندی اداره مخابرات بندر آستارا به دیدار خانواده شهید طایفه حیدری رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سعید میرقربانی» امروز(یکشنبه، ۷ آذر) در این دیدار اظهارکرد: خانواده‌های معظم شهدا ولی‌نعمتان ما هستند و ما خود را مدیون خون پاک شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های ارجمند آنها می‌دانیم چرا که پاسداری و ادامه راه شهیدان یک رسالت بزرگ بر دوش همگان است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا، شهدا را مایه افتخار و سربلندی کشور و خانواده آنها را نور چشم ملت ایران دانست و افزود: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است.

 

«ساعد گل احمدنژاد» نیز در این دیدار یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و تصریح‌کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

 

کارشناس منابع انسانی و جانشین پایگاه مقاومت بسیج شهید قندی اداره مخابرات بندر آستارا، ديدار با خانواده شهدا را موجب ايجاد انگيزه و بالارفتن روحيه معنوی دانست و خاطرنشان‌کرد: هدف از این دیدار تجدید میثاق با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دلجویی از خانواده شهدا و اعلام پیروی از آرمان‌های شهدای عزیز است.

 

«سالار هرمزپور» نیز در این دیدار،اظهارکرد: آرامش کنونی ما، مدیون فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است و لذا ارج نهادن به مقام شهدا و توجه به خانواده‌های آنها از وظایف مسئولین است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) بندر آستارا افزود: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو رشادت‌ها و مقاومت‌های شهدا گرانقدر به دست آمده است.

 

کارشناس امور مشترکین اداره مخابرات بندر آستارا تصریح‌کرد: دیدار با خانواده شهدا، نور معنویت در قلب‌های ایجاد می‌کند و صبر و مهربانی این عزیزان می‌تواند الگویی برای ما باشد.

 

مسئول گروه جهادی شهید مورخی بندر آستارا گفت: ان‌شاالله دعای خیر خانواده شهدا و جانبازان معزز توشه آخرتی برای همه خادمین خانواده‌های معظم شاهد وایثارگر شود.

 

گفتنی است، در این دیدار که توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید قندی اداره مخابرات بندر آستارا و کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) برنامه‌ریزی شده بود، علاوه بر سرپرست فرمانداری آستارا، سرپرست شهرداری آستارا، اعضای شورای اسلامی شهر آستارا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده شهری سپاه ناحیه آستارا، فرمانده پایگاه شهید مورخی، رییس اداره تبلیغات اسلامی و هئیت امنای مسجد امام سجاد(ع) حضور داشتند، در پایان این دیدار از خانواده معظم شهید احمد طایفه حیدری با اهدای هدیه و لوح تقدیر قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1121090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha