سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به کاشان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جریان سفر یک روزه به کاشان با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در جریان سفر یک روزه به شهرستان کاشان، صبح امروز با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفت و گو کرد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، گفت: این گونه دیدارهای حضوری و بدن واسطه و شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه های همکاران در شهرستان ها در بهبود امور و تصمیم گیری های استان بسیار سازنده و راهگشاست.


حجت الاسلام معتمدی هدف اصلی از سفر به شهرستان های استان را بررسی حضوری مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر دانست و افزود: ماحصل سفرهای شهرستانی برنامه ریزی دقیق تر در استان و رفع موانع و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان هم در این دیدار، با بر شمردن دغدغه ها، نیازها، اولویت ها و مسائل اداره کاشان خواستار توجه بیشتر به گستره فرهنگی کاشان و تقویت ابزارها و حمایت های اداره کل استان از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان شد.

 

کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاشان نیز در این دیدار به بیان دغدغه ها، مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

 

این نشست با حضور حجت الاسلام معتمدی مدیر کل، محمد تقی خلیل زاده مسئول روابط عمومی و مرضیه باقر صاد رئیس گروه امور رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد./

کد خبر 1121118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha