دیدار صمیمی بسیجیان و اعضای کانون فرهنگی هنری الغدير با پدر شهید

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدير تصریح کرد: دیدار صمیمی بسیجیان و اعضای کانون فرهنگی هنری الغدير با پدر شهید و پدر معنوی بسیجیان محله به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

«مقصود محمدزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دیدار صمیمی بسیجیان و اعضای کانون فرهنگی هنری الغدير با پدر شهید و پدر معنوی بسیجیان محله به مناسبت هفته بسیج در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدير تصریح کرد: در این دیدار که جمعی از مسئولان بسیجی و امام جماعت مسجد نیز حضور داشت از خدمات بسیجیان نمونه و پدر شهید تجلیل شد.

 

وی ضمن عرض تبریک هفته تشکیل بسیج مردمی را به همه بسیجیان جان برکف، اعلام داشت: تجدید میثاق با آرمان های انقلابی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا از دیگر بخش های این مراسم بود که با حضور نوجوانان و جوانان صورت گرفت.

 

محمدزاده خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد نیز در کنار بسیجیان به پدر شهید ادای احترام کردند و پای سخنان حکیمانه ایشان نشستند تا با فرهنگ شهادت و راه شهدا بیشتر آشنا شوند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدير افزود: حضور در مراز شهدای محله، برپایی یادواره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدای محله از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج با مشارکت فعالان این دو نهاد مسجد محور است.

 

محمدزاده اضافه کرد: جذب نوجوانان و جوانان به برنامه های فرهنگی در مساجد از مهمترین محورهای اجرای این فعالیت ها است.

 

کد خبر 1121128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha