باید به ارتقاء شاخص های کمی و کیفی در منطقه تبادکان نگاه ویژه ای شود

سعیدی گفت:میانگین سرانه فضاهای آموزشی در این منطقه ١/٨ متر مربع است لذا ضروری است نگاه ویژه ای نسبت به ارتقاء شاخص های کمی و کیفی دستگاه تعلیم و تربیت در این منطقه با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی آن مبذول داشته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی سعیدی» در نشست مشترک با شورای معاونین آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: انباشتگی محرومیت و وجود کمبودها و نواقص در منطقه تبادکان غیر قابل انکار است و همه به لحاظ گفتمانی به این موضوع اذعان دارند لیکن در زمان تخصیص اعتبارات نیز لازم است این رویکرد لحاظ گردد، به عبارتی ضروریست بین سیاست‌های اعلامی و سیاست‌های اعمالی بر آموزش و پرورش منطقه تبادکان تفاوت وجود نداشته باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان تاکید کرد: به آموزش و پرورش تبادکان بایستی با توجه به انباشتگی محرومیت موجود در آن، با نگاه عدالت ترجیحی و تبعیض مثبت نگریست چرا که در غیر این صورت هیچ گاه نخواهیم توانست رنگ محرومیت را از این منطقه آموزش و پرورش بزداییم.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تبادکان پهن پیکرترین منطقه آموزشی کشور است، اظهار داشت: چنانچه در خصوص کمبود فضای آموزشی در این منطقه چاره اندیشی نشود در سال های آینده، این مسئله تبدیل به بحران خواهد شد.

 

وی افزود: تاسیس ۱۲۰ پروژه آموزشی و پرورشی در ۷ سال گذشته در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است، لیکن میانگین سرانه فضاهای آموزشی در این منطقه ١/٨ متر مربع است لذا ضروری است نگاه ویژه ای نسبت به ارتقاء شاخص های کمی و کیفی دستگاه تعلیم و تربیت در این منطقه با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی آن مبذول داشته شود.

کد خبر 1121150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha