«عشق رضوی» منبعی بی‌انتها برای محرومیت‌زدایی

حجت الاسلام میثم تارم گفت:عشق و اعتقاد مردم به امام رضا(ع) منبعی بی‌انتها برای جلب مشارکت عمومی در عرصه محرومیت‌زدایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۷ آذر ماه حجت الاسلام «میثم تارم» در دیدار با مسئول کانون خادمیاران رضوی جیرفت، گفت: عشق و اعتقاد مردم به امام رضا(ع) منبعی بی‌انتها برای جلب مشارکت عمومی در عرصه محرومیت‌زدایی است.


امام جمعه جیرفت افزود: همواره طرح‌های مزین به نام علی‌بن‌موسی الرضا(ع) مشارکت آحاد مردم و خیران را به همراه داشته و می‌توان از این ظرفیت بیش از این در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی بهره گرفت.


وی ایثار و فداکاری را از آموزه‌های سیره رضوی برشمرد و تصریح کرد: رابط‌های تخصصی کانون خادمیاران رضوی باید در سطح شهرستان بویژه مناطق محروم توسعه یابد.


حجت‌الاسلام تارم تاکید کرد: گره‌گشایی از مسائل و مشکلات مردم و محبان اهل بیت(ع) باید به عنوان یکی از اولویت‌های کانون خادمیاران رضوی دنبال و آثار آن برای محرومان ملموس باشد.


امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: نهاد امامت جمعه خود را موظف به ‌حمایت از این مجموعه مقدس می‌داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


فعالیت افزون بر 4 هزار خادمیار رضوی در جیرفت


 «کرامت پیرنیا» در این دیدار، گفت: افزون بر چهار هزار خادمیار رضوی در این شهرستان فعالیت دارند.


مسئول کانون خادم یاران رضوی جیرفت افزود: 6 کانون محله‌ای نیز در شهرستان جیرفت دایر شده که با آغاز فعالیت 2 کانون دیگر در جبالبارز و ساردئویه طی هفته آتی شمار آن‌ها به 8 کانون می‌رسد.

وی ادامه داد: 19 رابط تخصصی خادمیاری نیز در حوزه‌های همچون محرومیت‌زدایی و رسانه فعالیت دارند.

پیرنیا در خاتمه اجرای طرح چهارشنبه‌های رضوی و فعالیت در حوزه‌های اعزام زیارت اولی‌ها، اشتغالزایی، محرومیت‌زدایی، تهیه جهیزیه و تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی بین دانش‌آموزان کم بضاعت را از عمده فعالیت‌های کانون خادم یاران رضوی جیرفت برشمرد.

کد خبر 1121190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha