سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان اختتامیه کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی خواهد بود

محمدی گفت: اختتامیه کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی را در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد و فرصت ارسال آثار به این کنگره تا ۱۵ دی امسال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علی محمدی»، امروز (یکشنبه 7 آذر) در نشست ادبی «واژگان سرخ» در آستانه برگزاری کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی که در دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: امروز شاهد برگزاری نشست ادبی با حضور شعرای مطرح استان بودیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: هدف ما از برگزاری این نشست تبلیغ و ترویج این کار بود زیرا اختتامیه کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی را در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: استقبال خوبی از این گام فرهنگی صورت گرفته و زمان ارسال آثار به کنگره تا 15 دی امسال است که علاقمندان فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه بفرستند.

محمدی اعلام کرد: محورهای این کنگره شامل ایثار اجتماعی، ایثار و شهید سلیمانی، ایثار و امنیت ملی و ... است و از کشورهای فارسی زبان با ما در ارتباط بودند ولی برای ارسال آثار از هر کشوری منعی وجود ندارد.

کد خبر 1121200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha