پیگیر توانمندسازی مددجویان با رویکرد مهارت آموزی هستیم

معافی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان باید نگاه مهارت محور داشته باشند، گفت: تلاش داریم با ارائه آموزش های نوین همانند استارت آپ ها زمینه ساز اشتغال مهارت محور مددجویان تحت حمایت امداد مازندران باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «میثم معافی» امروز(۷آذر)‌در دومین همایش استارت آپ ویکند اظهار کرد:آموزش خانواده، رسالتی  است که واحد  فرهنگی کمیته امداد پیگیر تحقق آن است چرا که مسئله خانواده برای کمیته امداد بسیارمهم است.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با تاکید براینکه همه تلاش  کمیته امداد این است که اتفاقات مطلوبی در حوزه  آموزش خانواده بوجود آید، گفت: بیش از۱۴ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و در حوزه خدمات تحصیلی این نهاد به آنان خدمات ارائه می شود.

 

 

وی با بیان اینکه مشارکت خیران در بخش فرهنگی بسیار خوب است و کمک های مومنانه با رویکرد جدید و نوین ارائه می شود، افزود: رویداد استارت آپ که رویدادی مهارت محور است نوعی کمک مومنانه به شکل جدید است .

 

 

معافی بیان کرد: منابع کشور ما سرشار است و آنچه که ما در محدودیت آن هستیم فقر مهارت است، منابع خوبی داریم بالغ بر ۴۸۰میلیارد تومان اعتبار اشتغال کمیته امداد مازندران است و نگاه امداد استان این که با رویکرد مهارت محوری این تسهیلات هزینه شود .

 

 

وی خاطرنشان شد: دانش آموزان و دانشجویان باید نگاه مهارت محور داشته باشند .

 

 

معافی با بیان اینکه استارت آپ، ایستگاهی برای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار پایدار برای دانشجویان است، ادامه داد: همچنین یک چنین فرصتی برای دانش آموزان مقاطع نهم و دهم تحصیلی که انتخاب رشته می کنند، هم ایجاد شد.

 

 

وی باتاکید براینکه عمده مشکلات ما فقر مهارت است که به لطف خدا باید با مهارت آموزی این فقر از بین برود، اذعان کرد: استعداد های بی نظیری در کمیته امداد وجود دارد و تلاش داریم از این ظرفیت ها برای رسیدن به منابع درآمدی پایدار برای مددجویان بهره گیری شود.

 

 

معافی بابیان اینکه در سازمان ها، ادارات و نهادها برای رشد فکری و مهارتی دانشجویان و دانش آموزان و اثرات مطلوب  آن برای آینده سازی کشور اقدامات زیادی انجام می شود، گفت: کمیته امداد نیز در تمامی حوزه ها برای توانمندسازی مددجویان برنامه ریزی شده فعالیت می کند.

کد خبر 1121203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha