تیم فوتسال کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) نایب قهرمانی مسابقات جام بسیج را کسب کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: تیم فوتسال کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) مسجد رحمانیه در مسابقات جام بسیج رتبه نایب قهرمانی را کسب کرد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تیم فوتسال کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) مسجد رحمانیه در مسابقات جام بسیج رتبه نایب قهرمانی را کسب کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: از حضور نوجوانان فعال ورزشی این کانون در مسابقات جام بسیج تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم این برنامه ورزشی بتواند روحیه ایثار و فداکاری را در آنها زنده نگه دارد.

 

وی اعلام داشت: تشویق نوجوانان و جوانان به فعالیت های ورزشی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی با انجام برنامه های ورزشی مختلف از جمله برنامه های این کانون است.

 

سیدی ادامه داد: همزمان با هفته بسیج برنامه های همچون دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان محله، غبارروبی مزار شهدا و حضور فعالیت در فعالیت های بسیج از جمله آنها بود که با مشارکت کانون و پایگاه محله صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) عنوان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری در منویات خود تاکید بر همکاری و همدلی کانون های مساجد و بسیج داشتند این سخنان در هفته بسیج با مشارکت برنامه ها تجلی یافت.

 

سیدی اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا از دیگر اهداف مشارکت در برنامه های هفته بسیج بود.

 

کد خبر 1121211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha