امروز قدرت ایران در منطقه، حرف اول را می زند

مشاور فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: به واسطه آرمان شهدا امروز قدرت ایران در منطقه حرف اول را می زند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «محمدرضا شجاع» روز یک‌شنبه (هفتم آذرماه) در یادواره 38 شهید ورزشکار شیروان اظهارکرد: به واسطه آرمان شهدا امروز ایران در نمایش قدرت حرف اول را می زند و این مسیر را ادامه خواهد داد زیرا که شهدا الگو هستند و به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی در تراز جهانی است و در وضعیت تحولات قدرتمند حضور پیدا می کند.

 

مشاور فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه بیش از 30 درصد توان رزم در دوران دفاع مقدس مجموعه دانش آموزی بود، خاطرنشان کرد: شهدا تمام اخلاص خود را پای کار آوردند و غرور و خودپسندی برای آنان ممنوع بود، ثروت اندوزی و حقوق های نجومی برای شهدا معنا ندارد و این مسیر شهدا نیست، 40 سال بقای انقلاب به برکت خون پاک شهدا است که نباید آن را فراموش کنیم زیرا که دفاع مقدس هنوز وجود دارد و این مسیر ترک نشدنی و مسیر جلو رفتنی است.

 

شجاع اضافه کرد: یاد شهدا خانه تکانی دل است و یاد و نام های شهدا چراغ راه ما هستند، خانواده شهدا بر خود ببالند که خون شهدا اثر کرده و نتیجه داده و انقلاب اسلامی به برکت خون های پاک شهدا عزت و اقتدار پیدا کرده و تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام و انقلاب است.

 

 

کد خبر 1121238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha