پلاک گذاری ادوات کشاورزی به مانع زدایی از بخش تولید جامه عمل می پوشاند

دهقانی گفت: ۴۶۲ دستگاه تراکتور و کمباین در خرامه پلاک گذاری شده اند و پلاک گذاری ادوات کشاورزی با رفع دغدغه سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه مانع زدایی از بخش تولید، جامه عمل می پوشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ایرج دهقانی»، امروز (یکشنبه 7 آذر) با اشاره به پلاک گذاری ماشین های کشاورزی در خرامه به خبرنگاران گفت: با اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تا کنون ۴۶۲ دستگاه تراکتور و کمباین در خرامه پلاک گذاری شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی خرامه افزود: ماشین آلات کشاورزی برای عرضه سوخت و تردد به تشکیل پرونده اخذ پلاک نیاز دارند و تاکنون برای ۸۲ درصد از کمباین های فاقد پلاک و ۱۹۸ دستگاه تراکتور پرونده تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: از ماشین های کشاورزی ۲۸۵ متقاضی دریافت پلاک در خرامه با همکاری شرکت تعاونی تولید روستایی «خوشه زرین» خرامه به عنوان نماینده تعاونی تراکتورداران، مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی خرامه به نمایندگی از شرکت تعاونی کمباین داران فارس و پلیس راهور بازدید شده است.

دهقانی با اشاره به اهداف طرح پلاک گذاری ماشین های خودگردان کشاورزی بیان کرد: این طرح با هدف مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و هویت بخشی خودروهای کشاورزی به انجام می رسد و پلاک گذاری ادوات کشاورزی دغدغه سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی را برطرف کرده است و به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه مانع زدایی از بخش تولید، جامه عمل می پوشاند.

کد خبر 1121254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha