دانشجویان بسیجی به افزایش کارآمدی نظام تربیتی کشور کمک موثری می کنند

یوسفی گفت: دانشجویان بسیجی به افزایش کارآمدی نظام تربیتی کشور کمک موثری می کنند و لازم است تا ظرفیت های جذب، آموزش، سازماندهی، به کارگیری، حفظ و انسجام دانشجویان بسیجی توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (یکشنبه 7 آذر) در رویداد «بسیج تمدن ساز» که با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های پيام نور استان فارس برگزار شد، گفت: با اجرای برنامه های موثر می توان به پیشگیری از تهدیدات و آسیب پذیری های فرهنگی در جامعه پرداخت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: در اجرای این برنامه ها در حوزه های مختلف در جامعه باید به ارائه و معرفی الگوهای برتر تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ترویج شاخصه های رفتاری آنها پرداخته شود.

وی اضافه کرد: دانشجویان بسیجی به افزایش کارآمدی نظام تربیتی کشور کمک موثری می کنند و لازم است تا ظرفیت های جذب، آموزش، سازماندهی، به کارگیری، حفظ و انسجام دانشجویان بسیجی توسعه یابد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: دانشجویان باید به نقش فرهنگ و فعالیت های فرهنگی، هنری در حیات و رشد اجتماعی آشنا باشند و آن را در اولویت قرار دهند و برای خلاقیت و رشد علمی کشور، خودباوری و اعتماد به نفس داشته باشند.

کد خبر 1121259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha