هیئات و تشکل‌های دینی دارای تالیف در مهرواره هوای نو شرکت کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: هیئات و تشکل‌های دینی دارای تالیف و اثر هنری می‌‌توانند در مهرواره هوای نو شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا کاوه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج  در جلسه هماهنگی توجیهی مهرواره هوای نو اظهار کرد: در راستای طرح مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری برآن تا کید دارند بحث مهرواره نو شکل گرفته و در این راستا افرادی که به عنوان فعال فرهنگی و اجتماعی هستند  می‌توانند در سایت مربوطه ثبت نام کنند تا اثر هنری و یا تالیفی دارند در این سامانه مهرواره هوای نو ثبت کنند.

 

وی با تاکید بر ثبت نام افراد دارای هنر و صاحب تالیف و تحقیق در مهرواره هوای نو افزود: این مهرواره قصد دارد جایگاه نهاد هیئت را به‌عنوان امن‌ترین و فراگیرترین پایگاه مردمی در عرصه فرهنگ و دین ارتقا داده و با ارائه شاخص‌ها و الگوهای برتر این حوزه فعالان هیئت و عموم مردم را به سمت مشارکت فعال و دوسویه فراخواند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج بیان کرد: مهرواره «هوای نو» به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی کشور است که در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

 

نورعلی خزاعی رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان نیز در این جلسه اضافه کرد: در این طرح باید هیئات مذهبی ضمن ثبت نام از هیئات، کانون‌های فرهنگی، تشکل‌های مردمی، فرخوان مهرواره را  به همه افراد شاخص و فعال فرهنگی ابلاغ کند.

 

وی انتشار فراخوان مهرواره بین فعالان فرهنگی را زمینه‌ساز تجمیع آثار  فاخر دانست و بیان کرد: ناشران، نویسندگان و پژوهش‌گران عضو تشکل‌های دینی و مذهبی می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند.

 

 

 

کد خبر 1121262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha