کانون‌های فرهنگی هنری و بسیج گام‌های موثری در تحقق تمدن نوین اسلامی خواهند برداشت

سقاء گفت: کانون های فرهنگی هنری و بسیج با محوریت مساجد گام های موثر و اساسی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی خواهند برداشت.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کانون های فرهنگی هنری و بسیج با محوریت مساجد گام های موثر و اساسی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی خواهند برداشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان دلاور و غیور، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی 19 مهرماه سال 1391 بر همکاری و همدلی کانون های فرهنگی هنری و بسیج تاکید کردند و امروز شاهد این اتفاق مبارک هستیم که برنامه های هفته بسیج با مشارکت فعالان کانون های مساجد و بسیج صورت می گیرد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: از همه فعالان کانون های مساجد درخواست شد تا مشارکت جدی در برنامه های هفته بسیج داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: تقدیر و تجلیل از بسیجیان نمونه در مساجد، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و فضای سازی محیط مسجد و محله با عنوان هفته بسیج از جمله برنامه های مشارکتی بسیج و فعالان کانون های مساجد بود.

 

سقاء ادامه داد: بسیج یکی از نهادهای انقلابی است که با محوریت مساجد توانست نقش سازنده ای تثبیت و پایداری انقلاب اسلامی داشته باشد و همدلی و همکاری با این نهاد انقلابی یک افتخار برای کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد با هدف اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از جمله ماموریت های ذاتی کانون های مساجد است.

 

سقاء بیان کرد: فعالان کانون های مساجد در فعالیت گروه های جهادی بسیج مشارکت دارند و تاکنون حرکت های بزرگ خدماتی به مردم محلات ارائه شده است.

 

کد خبر 1121282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha