چهارمین دوره هادیان فرهنگی و روایت گری عملیات های دریایی دفاع مقدس آغاز شد

همزمان با هفته بسیج چهارمین دوره هادیان فرهنگی و روایت گری عملیات های دریایی دفاع مقدس در یادمان شهدای والفجر ۸ آبادان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، چهارمین دوره هادیان فرهنگی و روایتگری عملیات های دریایی به مدت ۶ روز تا ۱۱ آذرماه در یادمان شهدای والفجر ۸ آبادان آغاز شد.

 

این دوره با هدف بازگویی حماسه های نیروی دریایی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و آموزش راویان برای انعکاس حماسه های نیروی دریایی کشور برگزار می شود.

 

در این آئین «سردار مرتضی زارع»  با اشاره به برگزاری چهارمین دوره هادیان فرهنگی و روایتگری عملیات های دریایی در آبادان اظهار کرد: در این دوره ها سعی بر این است که بخشی از رشادت های نیروی دریایی و عملیات های آن ها در طول دوران جنگ نفتکش ها منعکس شود.

 

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه و ارتش دارای توانمندی های بسیار عالی هستند افزود: نیروی دریایی ارتش و سپاه توانسته اند فراتر از دریای خلیج فارس را محافظت کنند و نبردهای نزدیک را به دور دست انتقال دهند.

 

وی قدرت نیروی دریایی کشور را عمل ترس و وحشت دشمنان دانست و تصریح کرد: توانمندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که افزون بر اینکه می توانیم بازدارندگی را در حد اعلای خود اجرا و هر جایی هم که منافع محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در خطر قرار گیرد از آن دفاع کنیم.

 

کد خبر 1121331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha