معرفی ۱۱۳ هزار واحد مسکونی در گیلان برای دریافت تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی

دائمی گفت: ۱۱۳ هزار واحد مسکونی در گیلان برای دریافت تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حامد دائمی» عصر امروز (یکشنبه، 7 آذر) در  جلسه شورای مسکن گیلان که به ریاست اسدالله عباسی استاندار گیلان برگزار شد اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت پروژه‌های مسکن به عنوان کارگروه وزارت راه و شهرسازی در شهرهای زیر 100 هزار نفر محسوب می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان آمار ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن استان را که مربوط به این دستگاه است مورد اشاره کرد و افزود: در طرح اقدام ملی مسکن تا کنون 17 هزار و 284 نفر ثبت نام کرده اند که از میان آنها 3 هزار و 476 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

 

دائمی پروژه 624 واحدی در شهر رشت، 36 واحدی در انزلی و 40 واحدی در لنگرود را از جمله پروژه های در دست احداث بنیاد مسکن استان گیلان اعلام کرد و افزود: تاکنون برای پروژه 30 واحدی شهر رودسر ‏و 60 واحدی  لنگرود واگذاری اراضی انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه برای پروژه 624 واحدی رشت در فاز نخست آن مراحل فندانسیون فاز اول با ظرفیت 312 واحد انجام شده است اذعان کرد: برای پروژه فاز دوم مسکن 624 واحدی رشت نیز مشاور پروژه مشخص شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان با بیان اینکه برخی از پروژه‌های مسکن این نهاد متقاضی محور و وابسته به آورده متقاضیان است اظهار داشت: از دستگاه‌های خدمات رسان انتظار داریم به منظور بهره برداری از پروژه های مسکن نسبت به اجرای خدمات زیرساختی سریع‌تر اقدام کنند.

 

دائمی از ثبت نام  13 هزار و 776 نفر در طرح جهش تولید مسکن استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: در راستای مقاوم سازی و بهسازی مسکن هم تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان 184 هزار واحد مسکونی برآورد شده بود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: از سال 84 تا سال 1400 در جهت بهسازی و مقاوم سازی مسکن 113 هزار واحد مسکونی در استان گیلان در راستای تحقق همین برنامه به بانک عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند.

 

پایان پیام/

کد خبر 1121343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha