معلمان و دانش آموزان بیشتر با شخصیت معنوی شهدا آشنا شوند

سردار شاهوارپور گفت: امروز معلم، دانش آموز و دیگر اقشار جامعه باید بیشتر با نقش برجسته و معنوی رزمندگان آشنا شوند تا بتوان ارزش های معنوی را در جامعه نهادینه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (یکشنبه ۷ آذر) در دومین یادواره شهدای فرهنگی استان خوزستان، با تشریح دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ماندن پای شهدا، ارزش ها و رهبری برای این است که این مسیر حق است و شهیدان در این راه جان خود را فدا کردند.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: نقش معلم در شکل گیری شخصیت دانش آموزان بسیار مهم است، جامعه امروز نیاز به تربیت دارد و باید این تربیت آموزی در تمامی بخش ها و دوران ها مستدام باشد، امروز معلم، دانش آموز و دیگر اقشار جامعه باید بیشتر با نقش برجسته و معنوی رزمندگان آشنا شوند تا بتوان ارزش های معنوی را در جامعه نهادینه کرد.

 

وی عنوان کرد: یکی از مواردی که باعث می شود برای پاسداشت شهدا گرد هم جمع شویم بعد معنوی رشادت ها و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، چرا که ابعاد معنوی رزمندگان اسلام و شهدا در طول تاریخ از بین نمی رود بلکه قابل استفاده تر می شود.

 

شاهوارپور اضافه کرد: آنچه که از دوران دفاع مقدس برای همیشه ماندگار شده بعد معنوی آن است که تنها خاص رزمندگان ایران می باشد این ویژگی باعث شد شهدا به یک الگو و نماد تبدیل شوند.

 

وی در ادامه به موضوع خشکسالی در کشور نیز اشاره کرد و یاد آور شد: امروز اگر کم آبی و خشکسالی در کشور وجود دارد نباید به کسی اعتراض کرد بلکه باید دعا کنیم تا با بارش رحمت الهی این مشکل برطرف شود ممکن است در کیفیت مدیریت‌ ها در کشور اشکالاتی وجود داشته باشد اما نباید مردم را نا امید کرد.

 

کد خبر 1121354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha