جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال برای جوانان از دغدغه‌های مهم مسئولان اندیمشک است

جهانگیری با بیان اینکه در شهرستان اندیمشک با همت و همدلی که بین مسئولان وجود دارد، از سرمایه‌گذاران حمایت همه‌جانبه صورت می‌گیرد گفت: جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال برای جوانان، یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان اندیمشک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (یکشنبه ۷ آذر) در نشست با سرمایه‌گذار شرکت پپسی اروند دینا پاسارگاد، با بیان اینکه در شهرستان اندیمشک با همت و همدلی که بین مسئولان وجود دارد، از سرمایه‌گذاران حمایت همه‌جانبه صورت می‌گیرد اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال برای جوانان، یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان اندیمشک است.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه شرکت اروند دینا پاسارگاد با حجم سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیار تومان و مساحت ۱۷ هکتار و با سرعت عمل خوبی در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک در دست احداث است افزود: عملیات خاکبرداری این شرکت رو به پایان و عملیات فونداسیون آن نیز آغاز شده است.

 

وی اذعان کرد: شرکت دینا پاسارگاد پپسی تولید کننده نوشابه، دلستر و آب معدنی است که با راه‌اندازی این شرکت، ۷۰۰ فرصت شغلی برای جوانان شهرستان اندیمشک ایجاد می‌شود.

 

سرمایه‌گذار شرکت اروند دینا پاسارگاد نیز از حمایت‌ها و پیگیری‌های فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برای احداث این شرکت، تشکر و قدردانی کرد.

 

کد خبر 1121355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha