پیشرفت ۵۰ درصدی نوسازی مدارس زلزله زده اندیکا

زبیدی گفت: ۲ گروه جهادی کار بازسازی و تعمیرات ۱۴ مدرسه را در بخش چلو، شیمبار و روستا‌های اندیکا آغاز کرده اند که تاکنون پنج مدرسه تکمیل شده است.

«یونس زبیدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بررسی‌های انجام شده از مناطق زلزله زده اندیکا، ۲ گروه جهادی کار بازسازی و تعمیرات ۱۴ مدرسه را در بخش چلو، شیمبار و روستا‌های اندیکا آغاز کرده اند که تاکنون پنج مدرسه تکمیل شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: نیرو‌های جهادی ۲ گروه شهید عباس دانشگر و جهادگران گروه شهید اسماعیل برمکی بسیج سازندگی سپاه خوزستان کار بازسازی و تعمیرات این مدارس سه تا ۶ کلاسه به همراه خوابگاه‌ها و بخش‌های دیگر آنها را آغاز کرده و ۵۰ درصد از کار را پیش برده اند.

 

وی با بیان اینکه تعمیرات انجام شده شامل گچ کاری، برق کاری، تعمیرات شیرآلات، درب و پنجره ها، موزاییک کاری، رنگ آمیزی و ... است اضافه کرد: تاکنون در حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

 

زبیدی تصریح کرد: تاکنون کار بازسازی پنج مدرسه به اتمام رسیده و طبق بررسی‌های انجام شده در مدت یک ماه همه این ۱۴ مدرسه تکمیل و آماده پذیرش دانش آموزان شوند.

 

کد خبر 1121361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha